Přidat odpověď
To mi specielně v první, druhé třídě přijde jako hloupost. Dítě je z těch, které by měly pomáhat. Jenže ono neumí UČIT. Je sakra rozdíl v tom, něco ovládat a pak někoho to učit, vysvětlit mu to. Takže nevím jak jiný děti, ale naše dítě není schopné říct, jak to dělá, že umí všechno přečíst a neví, jak to dělá, že spočítá příklady pro druháky - třeťáky. Jak říká, prostě se mu to v hlavě vylíhne - zašrotuje to a ví výsledek. Naštěstí sedí po jednom a podobný support od jedněch ke druhým se nepředpokládá. Neříkám ve 4. nebo 5. třídě, i pak ale by to slabší dítě muselo chtít pomoct a to je oříšek. Mmch. doučko dělám profesionálně a občas jsem orosená i já, neumím si představit, že by spolužákova rada u těch dětí pomohla. Ten A-HÁ point a ovládnutí učiva přijde často až po hodinách práce.
Předchozí