Přidat odpověď
Tak já myslím že přesně tohle měla nejspíš Dari na mysli. Že býval takový nešvar, že se opravy pojišťovnám předažovaly, nebo do faktury "na pojišťovnu" se schovalo i něco dalšího, no a pak se případně o to "šábli" (servis se zákazníkem, tím je míněno to "kamarádíčkovství").
Kdysi. Proto teď pojišťovny to mají propracovanější, a jedou dle tabulek kolik by co mělo stát. Plus obhlídky likvidátorů. Plus oceňovací tabulky hodnot vozidel.
Tam si myslím že žádné ženské kouzlo nemá vliv, jak tu někdo snad psal.
Jinak obecně jsou opravy na pojišťovnu spíš dražší než když si platí majitel sám, už jen proto že se dělají většinou ve značkovém servise. Malý servis může být levnější.
A taky tím že se díly vyměňují za nové, kdežto jinak si to člověk nechá třeba jen vyklepat, použije se repas apod.
Servisy pak vědí že můžou jít na ty ceny pojišťoven, tak to samozřejmě využijí. U běžného zákazníka pak už je přece jen určitý konkurenční boj.
Předchozí