Tak Barbar žádná absolutní spravedlnost neexistuje. A je to hlavně otázka jejího vnímání.
Tak třeba: Já se nikdy na základce nemusela učit téměř nic, prostě mi to šlo, zejména matika, prostě mi to naskakovalo v hlavě "samo". ani tu násobilku jsem se nemusela učit. A už tehdy mi to vlastně nepřišlo spravedlivé, že já pro jedničku nemusím hnout prstem, kdežto kamarádka se i na dvojku fakt nadře.
Je to spravedlivé ?
Já chápu že se hodnotí znalosti, ale hodnocení by mělo zahrnovat i posun, vývoj, snahu. Ale to bohužel některým učitelům dost uniká.
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.