Přidat odpověď
To udělej, ale napiš to řediteli/ředitelce. Učitelka je v tom fakt skoro stejná oběť jako ty. Akorát se víc bojí.
Oni lidi obecně nejsou moc soudní. Mají pocit, že jen oni sami se namáhají a ostatní se asi šťourají v nose. Já mám teď práci, že za chodu píšu celý kurs dějin hudby den novo, nová didaktika. Jo, nemusela jsem to brát, ale samozřejmě to byl hec. Tak to dělám, je to dobré, ta práce sama o sobě je supr a právě třeba i to, že to vzniká za chodu s bezprostřední reakcí od studentů je skvělé. V prezenční výuce by to nebylo možné. Ale byrokracie okolo toho je čím dál pekelnější a nakonec ti právě nějaký jouda vysvětlí, že jako darmo jíš, že nic neděláš, jen prezentace (prezentace je hlavní výstup té práce), to by on uměl taky. Stačí se na ty jeho prezentace podívat. Neví, že neumí ani shodu podmětu s přísudkem a někdo mu to musí opravit. Natož aby rozlišil materiál pro dobré učení od smetí. Kupodivu, studenti to rozliší dost dobře. Stačí se jich zeptat, jak se jim z toho učí a vyzkoušet testem ty, co se přihlásí, že se učili. Zjistit, kolik lidí se učilo..to se dá. Ale stojí to fakt hodně práce a hlavně tvůrčích sil a to je fakt problém české školy, že tvůrčí práci vůbec nezná, pokud se s ní setká, podlehne panice a je schopná i zabít. Takový ten trik, že když někdo něco umí, tak to působí dojmem, že to je ukrutně lehké. Ale stačí si to zkusit.. no nic. Sborovny jsou fakt peklíčko.
Předchozí