Rišulko, já jsem nějak rezignovala. U nás jede druhačka 3 hodiny online denně, někdy to zvládá líp, někdy už pomalu usíná při té třetí hodině. Učitelky souhlasily s rozdělením na pracovní skupiny, ale neumí si s tím technicky poradit, takže opět jedou ve 26 dětech vše.
občas zaskočí babička, abych neměla migrénu z toho jak se snažím pomáhat malé a zároveň u toho pracovat.
U nás je to jazyková škola děti jsou hodně šikovné, tak bych tipla, že tak polovině dětí to nedělá žádný problém a většina rodičů je ráda, že dítě je dopoledne 3 hodiny zabaveno a oni mohou pracovat. Dokonce některé děti jsou samy doma (ve druhé třídě) a rodiče v práci.
moc není šance na výraznější změnu.
Jelikož jsi sama psala, že vlastně u Rišky na výsledku až tak nezáleží, nedělala bych si s tím hlavu a přijmula fakt, že občas něco "uděláte nedostatečně" - zejména, když tedy pracují stylem, že vše vysvětluje rodič, to je úplně na hlavu postavené. Potřebuješ čas to překousnout, ale to dáš, naučíš se, že nemusí být vše dokonalé, zejména když přístup školy je alibistický.