Girli,
musíte se jak rodiče ozvat. Oni často ti učitelé sami nevědí, jak na to, kolik toho dostáváte, jak jste s tím spokojeni, tak se jen "snaží" a někdy je to kontraproduktivní.
U nás se to trochu vychytalo už na jaře. U dcery páťačky jsem na jaře psala do školy trochu ironický, ale dobře myšlený mejl o tom, jak ráno vstaneme, houkám na všech děti, jestli všechno funguje, jestli jsou připojený a pak řešíme jestli fotit úkoly z matiky, dělat online angličtinu, natáčet video s během a klikama, mezitím ušít medvídka a nalepit jakousi koláž, v pauzách dělat prezentaci z gotiky-a večer padat na hubu únavou

Asi jsem nebyla jediná, každopádně teď na podzim přidali hodiny češtiny a matiky, šití medvídků, hudebka a tělák odpadlo. A děti můžou kdykoli napsat, co jim vyhovuje,co ne, co zvládají a jak, mají na to týdenní reporty.