Přidat odpověď
Monty, obě naše děti (5. třída a tercie 8G) mají distanční výuku skoro 1:1, mimo výchov (jo, a syn má vlastně dokonce i on-line tělocvik!) Začínají stejně jako školní vyučování (v 8.15, resp. 8.00) a téměř podobně také končí (dcera tedy dřív, kvůli těm odpadlým výchovám, ale 4 vyučovací hodiny má každý den, někdy 5). Ušetří jenom čas za cestu, což je u dcery 2x 10 minut, u syna 2x 25 min). A k tomu i "domácí úkoly" (tj. samostatnou práci po skončení on-line výuky). Jestli jim toho v hlavách zůstane víc/míň/stejně ve srovnání se školní docházkou, to tedy netuším. Syn by raději do školy šel, dcera říká, že ne, přitom jí myslím spolužáci a "společenský život ve škole" chybí mnohem víc. O prázniny se ale nejdná naprosto v žádném případě (jo a oba měli úkoly i na "opravdové" podzimní prázdniny).
Předchozí