Moje holky měly do prázdnin režim částečně synchronní a čístečně asynchornní výuky. Rozhodně neměly prázdniny, ale pochvalovaly si to, že se naučí zejména v těch na soustředění náročných předmětech víc než ve škole, že mají klid. Motivované studovat byly všechny, makaly, rozhodně neměly prázdniny.
Asi si ale rodiče jako ty stěžovali, že se učitelstvo fláká, nebo nevím, po prázdninách ředitel nařídil výuku online podle běžného rozvrhu. Holky sedí u PC 8 - 15:30, jsou unavené až zničené a i kdyby chtěly, tak po výuce sednout ještě k nějaké práci je prostě nad jejich síly. Nebaví je vůbec nic, po týdnu jsou zralé na další prázdniny.
Já mám teď pauzu mezi výukou, pak pojedu dvě hodiny v kuse, a to je tak akorát na to, abych měla pro dnešek dost. Jenže smůla, Mám 60 hodin (včetně spánku) na 6 předmětů na rozvtžení synchornní a asynchronní výuky, opravování (toho je mnohem víc než v běžné výuce, protože při online hodině, na rozdíl od běžné, není činnost dětí pozorovatelná, nebo jen ve zcela nepatrné míře proti běžné výuce, takže z toho stejně člověk nepozná, jak na tom jsou), přípravu online materiálů. Ale pořád lepší, neý 5 - 6 online výuky v kuse, což bych měla, kdyby se zbláznil i náš ředitel, a jeli jsme podle běžného rozvrhu.
Tohle fakt nejsou prázdniny
.