Kachno, taky mám šesťáka - a je to u nás stejné, zadání práce od učitele většinou pochopí, ale neudrží, zapomene, přehlídne něco...navíc on jak je v logo třídě a má horší čtení a porozumění textu, tak s ním doma dělám i výpisky z učebnice stylem, že mu přečtu tu kapitolku a pak společně dáváme dohromady, co je z toho podstatné na vypsání...potom už si úkoly v pracovních sešitech udělá většinou sám, jak si z té předchozí práce ty věci zapamatuje...dneska jsme zrovna dělali Mezopotámii
, no a co má odeslat, to taky ví, dokáže si to sám nafotit a poslat, ale občas mu to musím připomenout a obvykle dělá všechno na poslední chvíli...od jara, co jsme jeli školu doma, tak jsem ho učila, psát si na všechno lístečky - co má udělat, odeslat apod...a odškrtávat si to...to už teda funguje celkem spolehlivě a všimla jsem si, že to začal používat i v mimoškolních věcech, když chtěl někomu napsat, něco udělat na PC apod.