Všem moc děkuju! Písničky už pouštíme, to mne kupodivu nějak nenapadlo, a přitom je to právě pro ni dobrá cesta. Využiju i tipy na weby a na hry, speciálně děkuju Sally a Termix.
Jen pro upřesnění: malé máma samozřejmě chybí, ne že by se vůbec neviděly, ale je to omezené a s rouškami, bohužel. Ale zároveň to není tak, že by se dítě ocitlo v neznámé pěstounské rodině
běžně u nás tráví půlku prázdnin, jezdíme společně na hory i na jiné dovolené, naše děti jsou pro ni v podstatě jako sourozenci. Není tu nešťastná, většinu času je veselá. Ani ji nemučíme rozhovory v angličtině, kterým by nerozuměla, to jsem odkazovala na to, když zaslechne děti, jak takto komunikují (zvlášť puberťák při hraní online her) nebo si pustí něco na youtube. Já ji rozhodně netlačím do nějakých výkonů, podle mne není zase tak podstatné, co se děcka na prvním stupni naučí, ale spíš aby nezískaly k učení a poznávání světa odpor. Naše vesnická škola je v tomto skvělá, ale neteř chodí do školy jinde, a tam mi to připadá jako z minulého století, i ty distanční úkoly prvňákům známkují. Takže můj dotaz právě směřoval k tomu, jak ji pro angličtinu zaujmout, protože se zdá, že už teď po pár týdnech školy z ní má obavy. Ještě jednou všem díky, moc jste mi pomohli