Senedro,
jo, pracovky u malých tě rychle naučí
. Je to stejné jako všechno u těch malých...vidíš téměř hned výsledek svého snažení.
Ale já ani nemám úplně problém s těmi většími (no, 8. a 9. třída už fakt ne, ale 6. a 7. OK), nejradši to kombinuju....
Mám problém, že jsem v téhle situaci, kdy synchronní online výuka je pro mnohé téměř synonymem distanční výuky, jsem jako bezruká.
Já ty ruce (a milion krámů okolo) prostě potřebuju
.
Takže nejvíc se teď těším na 6. vyučovací hodinu, kdy mám spojený 7. a 8. ročník dětí ze speciální třídy, takže v jednu chvíli s jedním řeším Newtonovy pohybové zákony, zatímco se třemi práci a výkon, přičemž někteří mají minimální výstupy, takže to chce opatrněji, než by to člověk řešil běžně....a není nad to, když dítě s LMP dokáže po takové hodině z hlavy vypočítat, jakou hmotnost má břemeno tažené 10 metrů, při vykonání stejné práce, jako když zvednou všechny židle ve třídě
.
Oni jsou totiž ve škole
.