V metodickém doporučení MŠMT k distančnímu vzdělávání se o výchovách píše jen pokud jde o smíšenou výuku (někdo ze třídy je ve škole někdo doma). Tam píší, že "Pro část třídy vzdělávanou na dálku bude prioritou zařazování českého a cizího jazyka, matematiky, přírodovědných a společensko-vědních témat a „výchovy“ budou řešeny formou tipů a inspirace pro volnočasové aktivity."
A teď prakticky - u nás byl vydán pokyn výchovama nezdržovat a nic nevyžadovat. Ať mají čas na "hlavní předměty". Jako matka to vítám. Na jaře dcera dostávala úkoly z TV,VV i HV a některé byly až absurdní. Zdržovalo to a mělo to na mě velké nároky na sebeovládání
Pokud budou dostávat tipy, čím se zabavit (poslechni si, zatancuj si, nakresli, slož,...) budu ráda, pokud ne, mrzet mě to nebude, zabaví se sama i bez toho.