| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

Hodně záleží v jakém předmětu a jak se dítě projevuje. Např. když se vůbec nezajímá, nesleduje, tak často nemůžu si ani říci, že "na to má" a jen na to kašle. Může být, že ho nebaví ta forma toho předmětu ve škole, nebo ho drtí kolektiv atp. tj. absolutně žádné rozpoznatelné projevy nemá. Pak je dobré, že testy mohou ukázat, že potenciál tam je (zvláště, když jsou přidružené různé poruchy učení a nebo i např. Asperger). Pak může být dítě, co jakžtakž alespoň v hodině pracuje, komunikuje, vidím, že mu to jde, že si pamatuje, že má potenciál, ale nerozvíjí to (to mne pak mrzí a i se snažím to těmto dětem říkat - individuálně ne před ostatními). Tj. že dílčí projevy jsou..ale prostě být nemusí. Tj. je otázka koho považovat za nadaného.

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: Registrovaný
Před vložením příspěvku se musíte nejdříve přihlásit.
Pravidla diskuzí:
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.

Přečtěte si pečlivě úplná pravidla diskuzí.

Komerční sdělení

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2025 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.

Kosky