Yuki, to jsou jen teorie. Vy jste tady jakýsi mimoňský vzorek učitelek (tady je svět ještě v pořádku
), normální učitelky na normálních školách nemají šajnu ani chuť ani čas, své metody si chrání jako svatý grál, jejich komunikace je striktně asertivní, všechno ti odkýve, nechá tě vykecat a uzavře "jo chápu, ale já myslím, že bude lepší", chce jen podepsat papíry, horu papírů, nejlíp poslané v aktovce, okroužkované tužkou na místě, kde se mám podepsat.
Na speckách zase komunikují dobře, ale metody mají svoje, spolupráce vypadá tak, že oni řeknou, jak to bude a my to plníme a celkem to funguje.
Bouřko, nechci tě nas.., co to máte za školu, Riškovi prošel třikrát Kocourek Modroočko :) (5+6tř. tři pololetí) Jinak jak tak píšeš, snaž se to co nejvíc zjednodušit, knížku přečtěte společně, nebo ty a vyprávěj si s ním o tom, aby věděl, o čem to je, do deníku jde stejně jen malý výtah (hodně jich najdeš i na netu už hotových, vlastně to ani číst nemusíš - tím nechci podporovat jakýsi "podvod", nám se to dost hodilo v karanténě, četbou z cizích deníků jsme projeli celé řecké báje; vlastně mě překvapilo, jak je to dostupné a taky jak ty cizí děcka to mají hezky zpracované)