Přidat odpověď
Libíku,
učitelka nikoho "neoznačovala", jen napsala, že Anička nemusí dělat příklady 1 a 3. Označování z toho dělá tvoje dcera, která už přeskočila o úroveň dál a vnímá to tak, že Aničku označila za hloupou - ale je to tvoje dcera, kdo Aničku vnímá jako hloupou!
A bojovníci za práva druhých ve mě vždycky vzbuzují velkou nedůvěru - ohánějí se dobrem těch ostatních, ale obvykle v tom mají sami nějakou agendu - takže asi by bylo nejdůležitější, než začne bojovat za Aničku, zjistit, jestli o to Anička vůbec stojí a jestli to takhle vnímá. Je klidně možné, že Aničce na tom nepřišlo nic divného a je ráda, že nemusí příklady počítat. Kdyby byla dyslektik, a učitelka řekla, že nemusí dělat cvičení 1 a 3 z češtiny (protože holt dyslektikovi zabere všechno mnohonásobně víc času), bylo by to taky "označování Aničky za blbce"?
U nás, když mají děti "samé" z nějakého předmětu, tak třeba nemusí psát čtvrtletky. Je to taky označování?
Dále - jde o distanční výuku, pančelka jistě učí několik tříd, má každému dítěti psát osobní email s rozpisem práce? To by nedělala nic jiného.... v emailu nikoho neoznačlovala, jen napsala, že mají udělat 1 -5, a Anička že nemusí dělat 1 a 3... Jako úplně košer to není, ale fakt si myslím, že jsou závažnější věci, za které je třeba fakt bojovat, než vymýšlet extra prudu pro učitelku.
Předchozí