Přidat odpověď
Nepoužívala bych tak exaltované výrazy jako "nepřípustná necitlivost", ale za vhodné to nepovažuju.
A jsou tu dvě věci - jedna je ta, že to bylo sděleno spoustě lidí včetně rodičů dětí. To mi připadá hloupé, ale asi vysvětlitelné nedomyšlením situace, a pokud to bylo ojedinělé, tak bych to přešla.
Druhá věc je ale samotný fakt toho, že Anička je předem podceňovaná. A to se mi nelíbí víc. Když má individuál, tak by neměla být ani adresátkou hromadných mailů s úkoly a nějakými takto formulovanými pseudoulehčeními. Měla by mít tedy svůj komplet individuál ve svém individuálním mailu s úkolem, který je navržený přímo pro ni tak, aby pocvičila, co potřebuje. Ne takováhle podivnost, u které ani nejde o to, jestli Aničku se sebou začne srovnávat zbytek třídy (hádám, že spíš nezačne), ale že Aničce dá pocítit její vlastní srovnávání.
Co se řešení týče - pokud dcera má chuť s tím něco dělat, tak by to podle mě měla probrat s Aničkou, jíž se to týká. A podle toho, jak to vnímá Anička, případně konat dál. Řešit to rovnou s učitelkou bez Aniččina vědomí mi připadá úplně stejně nevhodné a Aničku zneschopňující, jako ten mail učitelky.
Předchozí