Přidat odpověď
Můj syn měl na ZŠ individuál, takž třeba psal jen každou třetí větu z diktátu, mohl se projít po třídě/škole, některé písemky psal jiné, nebo měl čas na víc, někdy psal v kabinetu.
Takže všichni věděli,že má nějaké úlevy.
Navíc měl i odlišnou klasifikaci v některých věcech.
Takže bych asi snesl, kdyby v každotýdenním dopisu (1-5. třída) pro rodiče byla poznámka, že Syn má jiný DÚ apod.
Asi bych vysvětlil, že to neznamená, že Anička je hloupá, ale že má určitá podpůrná opatření. Že to učitelka mohla napsat soukromě, ale na druhou stranu, stejně to přeci ostatní ví.
Že navíc chyba je možná ve tvé v dceři, když z podpůrných opatření dělá něco, co ji zajímá (nemělo by) a má pocit, že to někoho stigmatizuje - neměla by to tak cítit.
Předchozí