Yuki, tak mám si udělat reklamu?
U nás mají studenti několik dní předem k prostudování materiály k danému tématu pro ten týden, potom v určené časy lekcí (každý student má tři 1,5 h lekce týdně - Bi, Ch, Fy) je tam pro ně online učitel pro každou skupinu (máme studenty rozdělené do skupinek, které je možné v jednom člověku plně zvládnout, abychom odpověděli všem, je to taktak a mám pěkně uklepané prsty), kdy se přes chat ptají k materiálům, dělají společný test, pak diskutujeme nad testem a pak mají vytvořené procvičovací testy podle probíraného tématu ze všech modelových otázek k tomu tématu. Po letošku zvažujeme, že možná nastal čas i na videopřednášky - ty nemáme a neměli jsme je, v době tvorby kurzů to byla technicky haluz. Ale zatím si tím pořád nejsem úplně jista, když vidím teď při distančním zkoušení, jak mizerné připojení někteří studenti mají... nevím, jeslti je to dobrý nápad, budeme to probírat na podzim.
Ale samozřejmě kurz je přimárně zaměřený na naši fakultu a používá modelové otázky naší fakulty, takže netuším, nakolik je to přenosné.