Melissko, ona se někdy potřeba odkladu a plynulé čtení nevylučuje. My máme z našich dětí 4 mezi červnem a srpnem, všichni kluci, všechno odklady, ale nutné. Tři z nich číst a víc počítat neuměli. Na posledního měli v PPP nejhorší názor, on blbě vyslovoval, k tomu nechtěl komunikovat a jak byl "mladý", tak nezvládal úkoly pro šestileté děti, když mu bylo ani ne 5 a půl. V papírech z PPP má podezření na horší intelekt (v únoru). Ve školce z toho byli paf, protože teda zásadnější problém neviděli, ale budiž. Dítě v červnu téhož roku začalo říkat všechny zbylé hlásky (hlavně r, ř), brzy po začátku školního roku (odklad, takže MŠ) jsme si společně všimli, že asi čte a taky že jo. Teď už nahlas a plynule. K tomu v rámci karantény sledoval Učítelku, to byla cca nutnost, dozorovala jsem naše starší dětí před příjímačkama v jiným pokoji. A k mému překvapení začal násobit, dělit, počítat do stovky i přes, nejradši měl takový ty úlohy dopiš čísla, aby ti součet v každém řádku a sloupci čtverce dal 75 a podobně. Tak počítám, že s tím zhoršeným intelektem to nebude ten případ, prostě se jednoduše paní v PPP bál a nespolupracoval. Ale nerozporuju, že odklad zjevně potřeboval, že se takhle rychle srovná jsme nečekali nikdo. Ale extrémně citlivý je stále. I když procvičujeme výslovnost i teď, občas začal vynechávat L, tak na tom pracujeme, lepší se to. Jde do malé školy, jen něco nad 10 dětí ve třídě, tak snad si s tím nějak poradí. Vyřizovat něco v PPP (že je trochu napřed) nemám nejmenší chuť, zase by mlčel jako ryba, kdyby se mu pracovník nelíbil
.