Přidat odpověď
E shop požádal o poslání fotek a pak mi napsal, že květy samozřejmě nejsou stejné jako u vzrostlého a pohnojeného keře, ale mohu rostlinu vrátit. Mé náklady na vrácení jsou asi tolik co cena rostliny, na dotaz, zda mi uznají reklamaci a uhradí náklady na dopravné mi odpověděli stroze, že postup dle zákona.
Na můj dotaz, jak se mám o rostlinu starat a především čím pohnojit, aby květy odpovídaly tomu co inzerují již neodpověděli.
Chápu, že na jednu stranu je to plýtvání mým časem a mými nervy, ale jejich jednání mi připadá nefér. Nechci, aby mé nákupy rostliny v zahradnictví tohoto typu byli sázkou do loterie, zda rostlina bude odpovídat či ne.
Takže zvažuji další kroky. Mám nárok na informace čím pohnojit a jak o rostlinu pečovat, aby měla odpovídající květy ? Myslím, že ano. Mám šanci rostlinu reklamovat přístí rok ?
Předchozí