Přidat odpověď
Aleno, to by mě taky zajímalo. K čemu je dobrý, že budou mít děti po skončení těchhle měsíců plné sešity (a je už asi celkem jedno, jestli budou plné zkopírovaných věcí a nebo plné přepsaných věcí). Loňské sešity jsou z hlediska výuky v dalším roce hodnotné asi stejně jako včerejší noviny. U toho ručního vypisování tam vidím smysl v tom, že to dítě při tom vypisování aspoň nějak vstřebává, učí se vyzobávat to podstatné, ale protože je toho moc, tak třeba moje pubertální dítě se tedy vykašlalo na všechny výpisy a nedonutím ho k tomu cukrem ani bičem. A jediný, kdo má hrůzu z toho, jestli nějaká učitelka se nerozhodne podmínit udělení známky předložením dopsaného sešitu, jsem já. Pubošovi je to úplně u zadele. Já jsem celou distanční výuku ve stresu, dítě je ve stresu jenom tehdy, když ho nutím k práci.
Předchozí