Federiko, u nás to máme přesně naopak
, taky teď berou v přírodovědě člověka a nebaví to ani syna a mě moc taky ne...zato ve vlastivědě mají jednotlivé kraje, města, řeky, zajímavosti, znaky krajů apod. a to nás hrozně moc baví oba, takže to si syn teď udělal dopředu i to, co ještě zadané neměli...navíc jsou ke každému kraji na ČT Edu kratičká videa, kde je shrnuté to nejpodstatnější a krásně se to podle toho pamatuje...a jak syn obvykle protestuje, když mu hledám podobné materiály, tak tohle se mu líbí...dokonce dneska prohlásil, že je škoda, že jsou tak krátká, tak jdu hledat něco delšího...Na ta videa o lidském těle koukali tuším i loni ve škole, letos jim je dal učitel do odkazů taky, ale syna to nijak moc nebere...u těch krajů ČR si to krásně propojuje s tím, kde jsme byli na výletech a taky kam jezdí který vlak, zná často i ty trasy a města, kde jsme nikdy nebyli, z těch svých simulátorů a různých dokumentů o vlacích a tratích...některé rychlíky jsou pojmenované podle řek, nebo měst...takže to ho baví...lidské tělo jde pořád tak nějak mimo něj...koukne na to, ale žádný zájem...