Dítě, 4. třída....ve škole se normálně učí, mají i VV a HV :) jsou rozdělení do družinových a nedružinových skupin..tak to jediné ho mrzí, že část svých kamarádů má zrovna v té druhé skupině. Ve třídě se střídají 2 třídní učitelky tj. z jejich třídy a vedlejší (s těmi jsou "namixovaní) a 1-2x týdně třeba na VV mají paní asistentku. Mají oběd s tím, že nechodí k okénku, ale nosí jim ho ke stolu..tak je jak v restauraci :) (říká). Jediné, co zbylo je cizí jazyk, ten nemají. Ti, co jsou doma mají 2x týdně online odpoledne a paní učitelka píše na web, co se ten den ve škole probralo. Před školou značku, roušky, rozdělené nástupy na vyučování. O přestávku po chodbě s rouškou. Na hřišti ještě nebyli, tak uvidíme. Takže 90% spokojenost
Dítě, 9. třída - do školy 4x týdně na 2-3 hodiny, mají MA, ČJ a AJ. Ale dítě má pocit, že cermatovským testům moc to, co probírají obsahově neodpovídá, takže si je doma zkouší dál. Je to spíše jakože opakovací MA a ČJ. Zadání od ostatních učitelů mi přijdou ve stylu: vypište to a to, odpovězte na to a to bez předchozího odkazu na látku atp..Většinu toho jakžtakž dělá, ale něco ne. Nejvíce zajímavý je asi dějepis...to bylo fajn, měli např. psát válečnou reportáže z pozice vojáka, co se vyloďuje v NOrmandii, dostali odkazy na videa a a texty s informacemi a nebo jsme řešili, zda se měla ČR bránit nebo odstoupit hranice, tak jsme spolu koukali na film o Moravcovi a pak dítě mělo napsat novinový článek ve styl ANO BOJUJEME a NE NEBOJUJEME atp. Takže spíše tak 60% spokojenost.
Myslím, že v rámci možností dělají, co se dá....