Cimbur, soucítím. Syn má také ADD (oficiálně ADHD) a má kvůli tomu ve škole podpůrné opatření. Má tendence úplně vypínat a být mimo, nebo se zabrat tak do práce, že nevnímá okolí. A proto má například v doporučení, aby seděl vepředu a učitel viděl, jestli je momentálně přítomen, případně ho nějak probral. Je naprosto jasné, že sám by domácí školu neudělal ani omylem, potřebuje nějaký dohled ve škole, ale i doma. Oproti některým spolužákům má zase tu výhodu, že toho hodně ví, má velký přehled, když vnímá, z vyučování si všechno pamatuje - takže když nezaregistruje, že se má psát v pondělí písemka, píše to rovnou bez přípravy a vede si dobře.
Ale abych se vrátila k té tvé dceři a ADD - nešlo by to hnát přes tohle? Poradit se v PPP? Není možné, aby se kdokoliv s poruchou pozornosti bez problémů orientoval v takovém chaosu.
Já jsem taky mimoň - ale naštěstí dcera si to hlídá, druhá má vše napsáno v jednom mailu na celý týden a syn to má tak nějak rozumně přes Učebnu. Jednou jsem mu hlídala čas testu, ale ukázalo se, že jsem se sekla o hodinu - tak měl 15 minut místo 45.
Ať to nějak zvládnete.