1234, protože jsi psala o fyzice, nebo matice, pro zajímavost překopírovávám zprávu, kterou dnes psal kolega matikář a fyzikář mým žákům. Opravdu ten nezájem o žáky není běžný jev. Kopíruji bez jmen, tak neporušuji ničí anonymitu.
Ahoj,
přišly mi dotazy ohledně kap. 4.6.
Netrapte se s ní, pokud vám to nic nebo téměř nic neříká. Je to opravdu těžké a k pořádnému vysvětlení bych se potřeboval "rozjet" na tabuli. I tak to bude pro některé hodně náročné. Proto si myslím, že ani online by nemělo význam. Chce to větší prostor a bezprostřední kontakt ve třídě. Proto to klidně přeskočte a necháme to na září.
Pokuste se ale vyřešit příklady na str. 50. Ty jsou na Ohmův zákon a to by jste mohli zvládnout všichni.
Znovu nabízím, pokud má někdo problém a potřebuje něco dovysvětlit - písněte o co vám jde, vaše telefonní číslo, zavolám vám dopoledne a věřím, že problém vyřešíme k vaší spokojenosti.
Hezký večer!
Ahoj,
když už jsem vám psal ohledně fyziky, tak páru řádků i k matematice.
Budu rád za zpětnou vazbu, jak zvládáš práci a úkoly z matematiky. Hlavně jak se ti daří chápat nové učivo.
Napiš mi prosím během pátku (kdo nezaregistruje, tak i později):
1) Jak se ti daří pochopit nové učivo (chápu vše, chápu skoro vše, chápu málo, nechápu nic)
2) Jak ti vyhovuje vysvětlování nového učiva způsobem, který používám: odkaz na učebnici (rámečky, vyřešené příklady), vysvětlení (včetně vyřešených příkladů) v textu nebo v přílohách pdf, odkazy na videa.
3) Co navrhuješ, že bych měl dělat jinak.
4) Zájem o online.
Stručnou odpověď strukturalizovanou do 4 přehledných bodů pošli prosím zde na Bakaláře. Děkuji.
Připomínám (už jsem nabízel), že máš možnost v případě potřeby bližšího vysvětlení napsat zde na Bakaláře zprávu s tvým telefonním kontaktem. Zavolám ti, domluvíme se na čase a věřím, že po telefonu v rámci individuální konzultace vše zvládneme a daný problém pochopíš. Ti, co již tak učinili, by jistě potvrdili.
Tuto formu vysvětlení učiva, kterému nerozumíš, upřednostňuji před online výukou.
V dnešní rozvolněné době nabízím i osobní konzultaci. Bohužel se nemůžeme potkat na půdě školy (vyhláška zakazuje vstup žáků 6.-8. ročníků do školy), ale v případě zájmu se řešení určitě najde, já jsem ochotný za tebou přijet kamkoliv a dovysvětlit vše, co je potřeba z průběhu předešlých dvou měsíců.
Nejprve bych to ale vyzkoušel po telefonu - osvědčilo se.
Také připomínám, co už bylo řečeno: v září budeme pokračovat tam, kde jsme v březnu skončili! Jen to bude svižnější, protože nějaké povědomí o tématech mít snad budete a nemusíme se zdržovat zápisy. U některých zkoušení (písemek) budete mít možnost používat zápisky, které jste si v tuto dobu udělali. Tak snad pohoda
Ještě jednou díky za vaše odpovědi.
Matematice zdar!