Přidat odpověď
dabo,
to není a taky to netvrdím.
Jen říkám, že tohle je následek toho, že nebylo jak se na něco jiného připravit.
Dva měsíce taky nejsou nic moc, ale kdyby se teď netlačilo na ten první (a možná i druhý) stupeň, bylo času dvojnásobek. A za tu dobu už se dá udělat hodně.
Ty interaktivní videa, testy, procvičování a tak existují a houfně vznikají, jsou i nástroje, jak s tím pracovat. Zatím nic nenutilo učitele takhle pracovat, takže teď je to na nadšencích.
Ukazuje se, co funguje a co ne, to je dobré, protože je z čeho vybírat. Na přípravu toho, aby něco nutilo školy něco z toho používat, je času dost.
Ono totiž i školství jako celek funguje jinak, když se ukáže, že je něco skutečně potřeba, než když se to prostě jen nařídí. To je stejné, jako u těch dětí ve škole. Když vědí, proč to dělají, naučí snáz, rychleji a lépe. A většina učitelů fakt nejsou zákeřní líní kreténi, takže myslím, že i vyučovat efektvně na dálku postupně zvládnou.
Předchozí