Přidat odpověď
Yuki, já vím. Ale jak se tohle vůbec může stát, že "nevíme, co vlastně můžeme, co budeme dělat za týden, nevíme nic", jak píšeš. Podle mě nefunguje v řadě škol vedení, nedokáží rozhodnout, natož vzít v úvahu podněty učitelů, a obdobně v celostátním pohledu selhává ministerstvo. Píšeš o potřebě změn ve školství - já jsem skeptická, kdo bude mít odvahu vyslechnout si nápady zdola a rozhodnout o změnách, nebo je aspoň umožnit?
Učit na druhém stupni se už asi v tomhle školním roce opravdu nedá stihnout. Tak snad jen nabídnout dětem, které by o to stály, jakési třídnické hodiny, reflexi uplynulých týdnů?
Je skvělé, jestli, jak píšeš, se děti z tvé třídy pustily dobrovolně do práce. Já jsem nějakou dobu na 2. stupni taky učila, ale nejsem dobrá v práci s touto věkovou kategorií a nikdy se mi nepodařilo, děti opravdu pro práci nadchnout. Ani na klasické škole, ani na alternativní, kde se neznámkovalo a filosofie školy se mi původně moc líbila, v reálu to ale byla spíš "džungle před tabulí" - hlavně teda proto, že se tam soustředilo příliš mnoho dětí s problémy, které "utekly" ze svých původních škol.
Předchozí