Přidat odpověď
MaMAr, ten manuál ani tu situaci nevymyslel nikdo z učitelů, my v tom plaveme úplně stejně jako všichni ostatní. I my máme děti, který nechodí do školy. Ani my nevíme, co vlastně můžeme, co budeme dělat za týden, nevíme nic. Dokonce ani netuším, jak budu psát nějaké hodnocení, které by za měsíc mělo být na vysvědčení. Nevím. Možná to bude známka, ale nevím ,jaká, když se nemá hodnotit distanční výuka, možná to bude formativní hodnocení, který jsem v životě nepsala, možná to bude nějak úplně jinak. Učím všechny děti na druhém stupni naší školy. Už abych začala psát. ale nevím jak a co.
Pokud se bude učit a nesmí se míchat skupiny a ni učitelé pokud možno, jak budeme učit druhý stupeň? Já si troufám i na fyziku a češtinu ve své třídě,ale je spousta těch, kdo neumí větný rozbor. Co budeme učit? a budeme vůbec učit? třeba za dva týdny ano, pokud nás pustí do školy 8. června a kolem 15. se uzavírá klasifikace, tak co tam stihneme? vůbec nic.
Ano, toto pololetí je divný, ale nedá se říct, že by se ztratilo, že by se děcka neučily, naopak si myslím, že se toho naučili všichni dost, třeba v mojí třídě všichni makají, což je neuvěřitelný vzhledem k složení té třídy. A fakt poctivě. Dokonce i ti, kteří nejdřív měsíc předstírali neexistenci se najednou dali do práce, přebrali zodpovědnost za sebe a svou budoucnost, to považuju za ohromný přínos, naučili se komunikovat, naučili se ptát, naučili se mnozí číst, konečně pochopili smysl čtení a porozumění textu, a je toho víc.
Takže to není ztracený čas.
Předchozí