Přidat odpověď
Federiko,
ale ty nechápeš jednu věc. Počítá se s dopoledním a odpoledním střídáním pedagogů u jedné skupiny, ale neměli by se střídat pedagogové mezi skupinami. Takže ano, taky máme člověka na dopoledne a na odpoledne skoro pro všechny skupiny...už to samo o sobě je víc lidí, než kolik je potřeba v běžném provozu. A teď ještě když musíš třídy rozdělit na víc skupin.
A jaksi do toho zapomínáš zmínit, že "Složení skupin žáků se stanoví předem a je neměnné, je nutné vyhnout se jakýmkoliv změnám ve složení skupiny žáků."
Takže naprosto nepřipadá v úvahu, že odpoledne sloučíš odpolední děti do jedné skupiny. Ne, kolik máš skupin, kde je někdo, kdo tam potřebuje být i odpoledne, tolik potřebuješ dopoledních i odpoledních pedagogů. A přesně o tomhle to je, co ti přapadá jako naschvál.
Když vezmeš ideální stav běžného provozu, každý učitel učí svoji třídu, odpoledne mají vychovatelky, tak vychovatelek je sotva polovina co učitelek, takže jen v polovině skupin můžeš mít dítě, které zůstává do odpoledne.
U nás učitelky, které chtějí mít jen svoje děti, tak třeba zůstanou i na tu odpolední směnu. Dobrovolně, navíc. Ale nelze jim to nařídit, protože odpolední šichta už jim nepřísluší.
Když musíš navíc nějakou třídu rozdělit, je sakra důležité, aby se ti nezdvojnásobil i počet odpoledních skupin.
A musíš mít ke každé skupině dva pracovníky pro případ, že jeden z nich prostě ten den nemůže. Protože onemocní, jde k lékaři, prostě "vypadne". V takovou chvíli nejde, jako za běžného provozu, aby zaskočil někdo z jiné třídy, když vlastně nikdo nemá volnou hodinu, a nemůžeš ani ty skupiny sloučit, což se dělá v případě, že už fakt nejsou sni uklízečky, aby ty děti ohlídaly.
Pořád máš pocit, že to jde vždy, když se chce?
Předchozí