U nás to tedy vše jede stylem v pondělí práci učitelé zadají, do pátku vyfocené výsledky máme dodat - osmačka pracuje sama, třeťákovi fotím a posílám já.
Hrozně mě baví "výuka" zeměpisu - učitelka pošle každý týden odkaz na jeden díl dokumentu ČT s tím, ať si to děcka pustí a dávají pozor a následně vypracují zápis, který posílají ke kontrole
ta si fakt zaslouží body za kreativitu.
Syn třeťák má - nebo spíše byměl mít - IVP pro dysgrafii, donutit ho ke psaní a čtení je za trest a fakt se hroutí i z přepisu 3 vět. Nyní má samozřejmě stejné úkoly ve stejném rozsahu jako zbytek třídy a paní učitelka nám jeho práci vytrvale vrací k opravě, že mu tam chybí např. tečky nad "j", čárky nad "í", tečky na konci vět....on tyto chyby nevidí, nevnímá, nemají se mu započítávat jako chyby... je to marný.