Přidat odpověď
TaJ,
to ti nepřijde. Standardně se první stupeň učí ve spirále. Každý rok 10 stejných témat a pokaždé je o trochu rozšíříš. Mě to irituje, ale u malých dětí to má význam, ne každé dokáže jít dostatečně do hloubky a fixovat i odbornější znalosti.
Druhá cesta je integrovaná tématický výuka, tu mám radši, můžeš pak jedno téma probírat delší dobu, ale pořád musíš splnit, že se s tím tématem dítě potká alespoň jednou v prvním období (1. - 3. třída) a alespoň jednou v druhém období (4. a 5. třída).
Pokud celá škola jede každoroční spirálu, nemáš moc šancí učit to jinak, protože to je dané ŠVP a ŠVP je závazný pro všechny (dala by se udělůat zvlášť třída se zvláštNím ŠVP, ale to je dost administrativní vopruz a vedení musí mít sakra důvod ti něco takového umožnit).
Předchozí