Delete,
pro učitele to je celkově větší záhul, ale to i pro ty děti. Proto já u tu školu vítám.
Online výuku dcera třeba sleduje, zapojuje se, ale pak dostane samostatnou práci atam už se teda hodiny soustředit nedokáže. Někdy odpoledne si pustí konečně všechna videa, ke kterým má potom otázky, pouští to jedním uchem dovnitř, druhým ven celkově mám pocit,že u nás ve škole se třeba učitelé fakt hodně snaží, nicméně úplně odhadnout, co ty děti zvládají, se jim taky vždycky nedaří
Kouká pak půl hodiny na určený film o husitech, má poté popsat strategii Jana Žižky v bitvě u Sudoměře, kouká, kouká a pak řekne:" A kterej byl ten Žižka??"
Ve škole by se na to taky koukali,ale padaly by hned otázky, povídali by si o tom...
Online výuka a další metody distanční výuky (je jich samozřejmě víc a dají se provádět dobře i špatně) je celkem fajn, ale nenahradí prezenční výuku, chybí tam to sociálno, reakce, kolektiv...