Přidat odpověď
Fed,
ale tady nikdo netvrdí, že je to k ničemu, naopak, já tu dokola opakuju, že je to super třeba právě na ty jazyky, jenže mi vadí, že to nemohou využívat všichni. Takže právě tím, že bych já na tom tu výuku postavila, tak některé děti automaticky vyloučím a ty rozdíly mezi dětmi budu zvyšovat. Právě proto, že se připojí většinou ti, kteří mají i ty ostatní možnosti dobré. A tím, že se něco jede online, tak se jistým způsobem omezí to offline (prostě si řekneš, že tohle už jste dělali, nebo že s tímhle cvičením si poradí, protože už něco podobného dělali společně, tak pak nerozepíšeš podrobně, jak na to, nebo si naopak řekneš, že to necháš na tu společnou část a to dítko bez připojení má zase smůlu)....
Takže jasně, když mohou všichni, půl hodiny denně má cosi do sebe, i když i to fixování na nějaký čas není úplně ideální. Ale to se nějak dá. Pro učitele je to ale mnohem větší záhul než běžně ve škole (to mi zatím řekli všichni, co online učí), takže si vůbec nedokážu představit učit ani půlku svého rozvrhu.
Když tu možnost všichni nemají (a fakt nemají a i třetina třídy je hodně), je lepší poskytnout třeba méně efektivní, ale plošně využitelnější způsob. Zejména když jsou na takový způsob už děti a jejich rodiče zvyklí.
Předchozí