Přidat odpověď
Učím na VŠ, e-learning jsem měla už před covidem, teď jen doplňuji. Studenti ani dřív neměli velký zájem chodit na přednášky (cvičení), pokud tam není nějaká hrozba, popř. bonus, což je pak "donutí". Od klasického "během semetru si dělejte co chcete a uvidíme se u zkoušky (zápočtu)" jsem upustila už před lety, teď průběžně testuji a studenti musí vykonávat nějakou čínnost během semestru, jink nemají šanci kurz absolvovat (jinými slovy, závěrečný test nemá váhu 100%). Naprostá většina studentů závěrečnéo ročníku si u mne splnilo závěrečnou zkoušku tento týden (ve formě interaktivního hodinového testu).
Celou dobu nouzového stavu opakovaně nabízím online konzultace (skype, meet apod.), zájem moc velký není. Ze tří kurzů pouze jeden jedu přes videokonference, popř. konzultace.Preferrují individuální komunikaci přes mail, což zas moc nevyhovuje mně, protože se dotazy opakují, tak z toho vytvářím FAQ a ty stejně hromadně rozesílám.
Naše děti na víceletých gymplech jehou on line, ale forma a kreativita je učitelů různá. Nicméně stěřovat si nemohu, po počátečních zmatcích se to nějak ustálilo a celkem to funguje.
Předchozí