Přidat odpověď
Tak u nás to je systém brzda-plyn, co hoří, to se udělá. Dcery jsou svědomité, ty mají hotovo. Starší se učí na PZ, bere to dost vážně. Syn dlouho spí, pak dělá, co musí. Je perfekcionista, se vším se maže. Nic neopíše, byl by to podvod. Například čtenářský deník píše i několik hodin, skoro jako by psal znovu celou knihu. Písemky to samé. - spolužáci mají u on-line testů sešit a navzájem se pak chlubí, jak nevěděli nic a mají 1, syn má třeba dvojku, ale píše z hlavy. On se jinak vzdělává sám, prakticky pořád leží v knížkách nebo mapách, nebo je s manželem na zahradě. Nerad se ale učí něco, co ho zrovna nezajímá. Je pro něj určitě lepší, že se víc vyspí a nevláčí se denně s osmikilovou taškou. Na gymplu mění učebny pořád, takže je to celkem znát. Tohle opravdu nechápu, to nošení knížek - v dnešní době, kdy se tolik informací vejde na flashku.
Předchozí