Přidat odpověď
Báro,
"...protože tohle nic nedělání letos nebude mít žádné důsledky. a to, že nezvládnou vedlejší věty jim bude v devítce úplně k prdu, protože to jsou zpravidla děti, které půjdou na učňák a tam si vystačí se slovními druhy a jejich jediný cíl je neopakovat a užít si výsadu mazáka příští rok. klidně se čtyřkama, ale prostě projít."
Tady jsi to přesně popsala. Řadu z nich nutíme učit se něco, co jim nikdy k ničemu nebude a ještě se divíme, že to nechtějí dělat. Je to mimo jejich možnosti, nedá jim to vůbec nic.
Podle mě by se právě tohle mělo změnit. Ten základ pro tyhle děti by měl být někde jinde.
Že teď vynechají tři měsíce biflování? Oni opravdu nemají schopnosti se učit z knížek, ani morální vlastnosti, které by je donutily sedět u něčeho, čemu bez pomoci neporozumí. Většina z nich je i ve škole, co se týče učiva 8. a 9. třídy, mimo. Že tyhle 3 měsíce vynechají jim až tak neublíží.
Jo, ztráta návyků, to by mohl být problém. Nejspíš i prohloubení závislostí. To si myslím, že u nich budeme muset řešit. Známky a prošvihnuté učivo nebudou jejich problém.
Předchozí