Přidat odpověď
Delete,
ale ty zase nechápeš, že online hodina není o tom, že učitel "má třicet cizích dětí v obýváku". Online výuka fakt není o tom, že učitel šaškuje před kamerou. Ta je o tom, že děti na té obrazovce vidí "tabuli" na které se něco děje (učitel na ní píše, nebo promítá slidy, nebo videa) a učitel to komentuje, vysvětluje. Hodiny se dělí na povinné, nepovinné a konzultace. Na povinných jsou všichni a je to více méně přednáška, nepovinné jsou třeba o tom, že se procvičuje látka před testem, a konzultace jsou pro ty, co se fakt potřebují na něco zeptat.
Struktura není o tom, že učitel šest osm hodin denně přednáší a děti tupě zírají do obrazovky. Děti mají řádově dvě tři hodiny denně online (s různými učiteli) - a zbytek dělají samostatně.
Kdyby online výuka měla fungovat tak, jak ty si to stále představuješ a nenecháš vymluvit, tak je to samozřejmě blbost. Ale ono to funguje JINAK. A FUNGUJE to, ke spokojenosti žáků, učitelů, rodičů, i státních úředníků (děti procházejí státními testy - dělanými v pronajaté učebně, na školních počítačích, v kontrolovaném prostředí - bez problémů).
Předchozí