Přidat odpověď
Báro,
no a na tohle já mám svůj vlastní web. Cokoliv jiného je pro mě příliš svazující a omezené. Využívám redakční systém, ale když na to přijde, už jsem jednou web vytvořila písmenko po písmenku, tak bych se to naučila znovu. Rozhodně vidím větší smysl osvojit si základy programování, než užívání jednoho z nástrojů Google, od kterého si jinak držím dost odstup....nemám ráda to automatické provázání všeho se vším.
To je pak na tom všem nejvtipnější, protože já ten web používám roky, jen jsem teď přidala nástroje jako jsou ty testy (a na rozíl od řady kolegů ani nepotřebuju podrobné návody co kde zmáčknout, aby... i když je Kahoot v angličtině, kterou neumím), ale zase jsem dřív přímo ve třídě používala Plickers, což je prostě jen jiná podoba téhož a zrovna teď se Kahoot hodí víc, ve třídě, když děti nesmí mít u sebe mobil, je zase výhodnější Plickers s papírovýma kartičkama.
Ale holt učitel, co s dětmi vyplňuje cvičení přes kameru, je king, a kdo nechce mít doma třicet cizích dětí, je divný.
Předchozí