Přidat odpověď
no jak to tady vidím, fakt děkuju za naše učitele. Na jednu stranu se mi chvilkama zdálo, že na to kašlou a označovala jsem to jako benevolenci, protože z našich děcek stejně nic nebude (specka), ale na druhou jsem ráda, že nejsme nijak zahlceni a taky se teď po čase ukazuje skvělá komunikace - přes meil, ale psala jsem, že posíláme skvěle vypracované prac listy bez chyb :) a oni mi píšou zpátky, že vědí, jak Riška pracuje a ptají se, jak se nám daří a radí mi postupy - příklad třeba násobení dvojciferných č pod sebou, máme dojít až ke čtyrcif, naprosto volná ruka, jak nám to půjde, soustředit se spíš na pochopení postupu a procvičování násobilky, protože se nepočítá, že si to člověk v běžném životě píše pod sebou, zapojit kalkulačku, povídat si, proč a nač, kdy se takové počítání použije..
no a právě angličtinu máme připravenou fakt krásně, hodně je to v pc a baví ho to (neumí nic moc), je to samozřejmě hodně zjednodušené, dávat na sebe čtverečky český nápis na anglický nebo na obrázek, ale něco děláme a když ho to baví, tak se mi ani nesekne.
zrovna angličtina mu asi k ničemu nebude, vůbec nemluví, slova si vymýšlí, ale taky je třeba si uvědomit, že spousta jiných autistů zrovna v aj vidí jakési kódování a třeba nemluvící někdy mluví JEN anglicky (pár slov aspoň).
Předchozí