Přidat odpověď
Přesně. Nám ředitelka na mimořádné pedag. radě říkala, že učitelé promyslí, co je nepodstatné a to ať vynechají a ať promyslí to, co půjde přesunout do dalšího roku. Oznámila, že do konce roku žádný výlety, školy v přírodě, akademie, exkurze. Je pravda, že spoustu věcí děti k životu potřebovat nebudou, když jim to učitel vyloží, tak to okamžitě vypustí a nikdy dál to pak už nepotřebují. A když se to vezme z téhle stránky, tak za dva-tři měsíce zase o tolik toho nepříjdou. V červnu se může ject nadoraz, změnit školní rozvrh, místo části TV, VV nebo pracovek či vaření zařadit něco z těch podstatných věcí z hlavních předmětů. Další doporučení bylo nechtít po dětech novou látku, ale pouze opakovat, aby se potom mohlo rovnou naskočit a ject. Když projíždím stránky některých škol v regionu, tak fakt žasnu. Viděla jsem i úkoly z družiny, což prostě nechápu. Na rodičích je toho teď opravdu hodně, na to učitelé nemají zapomínat. Syn je na gymplu, tam toho mají fakt hodně, musí se učit i novou látku a mají úkoly i z výtvarky, ale je už velký samostatný, poměrně zodpovědný. Jak už tady někdo psal, to, co teď prožíváme, může mít i pozitivní vliv - děti se naučí větší samostatnosti.
Já si nepamatuju, že by se se mnou někdo učil. Udělala jsem si domácí úkol a naši ho jen zkontrolovali a podepsali. Když to bylo blbě, tak mi řekli, že tohle nepodepíšou, ať to předělám. Když jsem nevěděla, co je za úkol, došla jsem si ke spolužákovi domů se zeptat. Dělali to tak všichni. Žádný volající rodiče rodičům spolužáků nebo učitelům atd.
Předchozí