Přidat odpověď
My nesmíme známkovat a vynucovat nic. Já osobně jsem ráda, většina je z toho na prášky, vůbec si nedokážou představit, že rodiny mohou mít i jiné starosti, než plnit jejich pokyny. Většinu dávám na web, takže přehled mám...
Já zpět nechci nic. V některých pracovních sešitech a v učebnicích jsou vzadu řešení, takže kdo chce, má podle čeho kontrolovat. Kde řešení není, mají si možnost napsat a já jim ho pošlu. K tomu některá řešení dělám formou Kahoot testů, takže sednou s výsledky a jen klikají. Když nemají dobře, mají za úkol zkusit přepočítat a vyplnit znovu. Komu to nejde opakovaně, pošle mi svoje řešení a já mu chybu najdu a navedu ho, jak má postupovat. To zatím nikdo nevyužil.
No a pak dělám online testy. Neznámkuju, oni i já vidíme procenta úspěšnosti. Po ukončení testu budu mít přehled o obtížných otázkách, různé grafy a statistiky...takže můžu připravit další výuku podle toho.
No a co se zvládnutí učiva týče, už před zavřením škol se to dalo sotva stíhat. Teď se prostě vybere, co se dá zvládnout na dálku, a zbytek prostě počká. Kdo ví, jak dlouho tenhle stav bude trvat. Může to být měsíc, ale i rok. Pak budeme řešit úplně jiné problémy, než že se nestihla ta nebo ona kapitola. Hodlám se zaměřit na výuku toho, jak toho co nejvíc zvládnout bez pomoci a příkazů, co má kdo udělat. Skotečná práce nastane, až to všechno skončí.
Předchozí