Rišulko, já bych řekla, že pokud bude tolik (státních) úředníků, kteří fungují proto, že existuje nějaký papír..anebo si musí vymyslet funkci a náplň, proč tam jsou, tak ne.
Myslím si ale, že naše ekonomika bude tak ve skluzu, že holt tihle (zbyteční) lidi budou možná muset jít opravdu pracovat a tyhle šolichací, fakt myslím ty šolichací, ne smysluplné funkce a místo, ubudou.
Já ti vůbec nechci nic radit...ale mám kolem nějaké lidi s podobnými osudy, děti mají o kousek starší a vnímají to podobně.
Jako máma bych se snažila, aby se dítě naučilo co nejvíc z toho praktického života, z toho, co bude potřebovat, aby se mu hezky žilo! Pro něj, pro okolí, samo-obsluhu, tvoření pro štěstí, pochopení světa...prostě to DŮLEŽITÉ.
Důležité pro něj, pro vás, pro ty, kde pak třeba bude nějakou dobu pobývat, až bude dospělý.
Počítání fyzika pro běžné děti...nač to je? Vzala bych to, a´t zvládne, co zvládne...jinak vám to oběma bude přinášet stres, napětí, frustraci.
Prosím, neber mě, že ti chci radit, nemám osobní zkušenost, ale je to i zkušenost z okolí.
prostě přijmout, že v něčem je strop a prorazit přes něj nejde. Soustředit ty síly do toho smysluplného...a co dělá radost. Co je FAKT důležité.