Vranice,
jo, to o tom přesunutí do dalšího roku jsem řešila, i jsem řešila s tou novou kolegyní, co nám tam ještě zůstla, u které látky by to nejméně "bolelo", protože ona, na rozdíl ode mě, už tu matiku na 2. stupni učí řadu let. Ale to je asi to poslední, co je ředitel ochotný připustit, protože zrovna v tom by se případná inspekce šťourala
.
Co se týče té třídy, největší vliv tam mají zrovna děti tak trochu křivé. To si nesou z prvního stupně, současná třídní se s tím snaží pracovat, ale je to na dlouhé lokte, některé vazby už jsou tam hodně pevné. Obecně myslím, že mě jako učitelku ale berou, v tom problém snad není. Ono i to dotyčné dítko se chová vlastně velmi slušně, to, že se ptá na věci, které mám sice v plánu, ale ještě nejsou úplně aktuální, a že to není úplně náhoda, nejspíš ostatní děti netuší.