Přidat odpověď
". A upřímně, pokud dotyční specialisté nejsou zároveň od pána boha učitelé, tak v mnoha případech budou plavat ne v látce, ale v té "lidské" části výuky, nesourodý kolektiv, různě specifické děti s různou potřebou tempa, metod atd."
TO se jim stat muze, stejne jako se to stava tem ucitelum, co maji vsechny ty hodiny pedagogiky.
„Nejsem si vědom výzkumu, který by říkal, že naši učitelé mají problém v odbornosti, ale znám výzkumy, které říkají, že mají problém zvládat děti,“ říká k tomu Ondřej Neumajer. (uciel na zivo)
Podle Miroslava Hřebeckého vše začíná už u přijímacích zkoušek na pedagogické fakulty. „Uchazeči píší vědomostní testy, přitom je to osobnost, co před tabulí rozhoduje. Můžu mít znalosti bůhvíjaké, ale když nemám určité klíčové dovednosti, děti si mě namažou na chleba,“ míní Hřebecký.
https://www.rodicevitani.cz/skola-a-ucitele/ucitele/v-cesku-je-nejmene-tricet-tisic-lidi-kteri-by-se-radi-stali-uciteli-proc-do-skol-nejdou-nejsou-to-jen-penize-v-cem-je-problem/
Předchozí