Přidat odpověď
já jsem po zkušenostech dospěla k názoru, že nejvíc prospívá dětem taková škola, která v nich neubíjí jejich zájmy, která tu zájmy naopak umí podpořit i za cenu ústupků v jiných předmětech, a taky škola, která jim pomůže k lepšímu sebevědomí, k tomu skutečnýmu
mám ve třídě děti, který to mají doma opravdu složitý, oni potřebují, aby jim aspoň v té škole bylo dobře, aby viděli, že se s nima někdo baví normálně, slušně, pochválí, poradí, odpustí, přitom jsou mantinely, a ty děcka to oplácí svým chováním, a pak i přístupem k učení, někteří doma bohužel opravdu nemají co dobrýho pochytit. někomu škola dá víc toho vzdělání, jinýmu zase výchovy, podle aktuální potřeby, v tomto je individualizace nutná a dá se to i při hodně dětech ve třídě
Předchozí