Delete, ono to takhle popsané vypadá hezky, ale přesto nesouhlasím. Vůbec nerozporuji, že člověka ten předmět může nadchnout později - mám to tak s dějepisem. A tak proč se to neučit později, pokud k tomu najdu cestu (?).
Řeknu ti, kdy jsem já potřebovala fyziku - před měsícem. Předtím 30 let ne. A to jen proto, že jsem si musela vyhledat různé vzorečky k počítání páky, Newtonovy zákony a kdo ví, co ještě, abych dceři pomohla a ona neměla jedinou trojku mezi samými jedničkami.
Určitě se dá fyzika učit zajímavěji, to vidím jako jeden z problémů, ale přesto trvám na tom, co jsem psala. Ve školách se do dětí rve všechno naráz, neumí pak nic z ničeho.
Všechny ty zákony, které se děti učí.... Člověk si jednou lehne do vany a prostě vidí, že se svojí váhou si měl dát míň vody
, na to ale nemusí být děti o dvě hodiny týdně déle ve škole. Prostě dát rok, možná tedy ty dva roky a pak ty děti nechat volit.