| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

monam,

píšu to poněkolikáté.

Ped. minimum jsem na začátku své učitelské kariéry neměla. Tedy byla jsem přesně tak nekvalifikovaná, jako jsou ti "odborníci z praxe", ze kterých teď všechny kvalifikované chytá amok.

A i když teď už ped. minimum mám, tak jsem pro většinu pořád nedostatečně vzdělaná a neschopná učit na ZŠ. Jak se vyjádřila Yuki: "Na střední škole je odborník s pedagogickým minimem určitě výborná volba, ale na základní škole, kde je mix dětí včetně těch, kteří mají problém zvládnout základy, tam odborník z praxe nepatří, teda jo, patří, ale jen jako doplněk pro zpestření výuky."

Takže přesně to tu řeším.

Učitelství pro 1. stupeň ani specka pro učitele mi nejsou unznané, protože k nim nemám tu správnou školu, tedy "řádné magisterské studium v oboru pedagogických věd". Podle zákona jsem kvalifikovaná pouze pro učitelství odborných předmětů na SŠ, přičemž je možné uznat kvalifikaci pro učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů na ZŠ v rámci oboru vystudovaného na VŠ, což je v mém případě fyzika a přírodopis, dá se ukecat i ta matematika. Ale i když to zákon takhle uznává, pro kolegy s tím řádným magisterským studiem v oboru pedagogických věd nejsem na výuku na ZŠ dost dobrá. O tom, že se vůbec vyskytuju na prvním stupni, radši ani nemluvím.

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: Registrovaný
Do této diskuze mohou přispívat pouze registrovaní uživatelé.
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 6-4= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí: