Yuki,
tak to se tedy pleteš. Učit jsem začala v roce 2000 přesně 3 měsíce po státnicích na VŠ. Byla to škola, kam PPP pro Prahu 6 posílala děti s SVP, protože ve škole byly třídy s nižším počtem žáků (12 - 20). O to vyšší tam ale byla koncentrace dětí s poruchami učení, ale nejen. Já měla ve třídě s 12 dětma jednoho s LMP, dva s ADHD a jednu s dyslexií a dysortografií. Bez asistence. V další třídě bylo dítě s PAS. Kromě svých čtvrťáků (M, ČJ, PŘ) jsem učila fyziku (7. třída), chemii (8. a 9. třída) a informatiku (8. a 9. třída).
Pedagogické minimum jsem začala v roce 2004 a dokončila v roce 2008, protože mě v mezidobí potkaly takové "drobnosti", jako čtvrté dítě, smrt obou rodičů a stěhování se čtyřmi předškolními dětmi. Ukončovala jsem v posledním možném termínu, jinak mi celé studium propadlo.
Navíc tys odsoudila i to ped. minimum: "Na střední škole je
odborník s pedagogickým minimem určitě výborná volba, ale na základní škole, kde je mix dětí včetně těch, kteří mají problém zvládnout základy, tam odborník z praxe nepatří, teda jo, patří, ale jen jako doplněk pro zpestření výuky."
No a další moje vzdělání je sice absolvované, ale pro uznání kvalifikace nemá význam, protože když nebudu mít diplom z té správné školy, zbylé dva papíry mi prostě neplatí. Takže jsem jen oficiálně jen ten inženýr s ped. minimem, co začínal pedagogickým vzděláním absolutně nepolíben. Tedy neschopné budižkničemu a zpestření výuky
. A to už 20 let (uznanou praxi mám 9 let bez RD).