Přidat odpověď
Lído,
promiň, ale myslím, že z toho není nutné dělat drama.
Když napíšeš na účtenku kuravice za 50,- místo rukavice za 50,-, tak se vůbec NIC hroznýho neděje. Přepsání se v názvu položky není žádná tragédie. A storno kvůli tomu hned dělat nemusíš. Ale když už storno uděláš, tak se prostě stane. To se stane KAŽDÉMU obchodníkovi, a ne, nenaběhne na něj hned URNA. Život jde dál.
EET už běží 3 roky, nikdo na to neumřel, když člověk projde tím úvodním nastavením, kterýho se všichni strašně bojí, tak to prostě funguje. Kasa eviduje, tiskárna tiskne, to je celý. Zezačátku má akorát člověk velký voči.
Appky zdarma jsou zdarma už tři roky, některé postupně zavádějí symbolické poplatky, což je v pořádku, nemáme právo požadovat po cizích, aby svoji práci dělali zadarmo. Nicméně i dnes je z čeho vybírat.
Mám EET 3 roky, appku na mobilu/tabletu a tu tiskárničku, a řeknu k tomu toto:
1) tři roky jsem nevypsala jedinej paragon (hurá!). A ve špičkách obsloužím na veletrhu i 3 - 4 lidi za minutu. Ano, s vytištěním EET účtenky.
2) neměla jsem poruchu
3) MĚLA jsem storna (třeba 1-2 denně)
4) nepřišla na mne žádná kontrola
5) veškerá moje agenda po skončení dne je vyjetí uzávěrky (to udělá appka sama při odhlašování) a tím zavírám krám a mám hotovo. Žádný třídění a archivace paragonů, sčítání čáreček, hlídání papírků, nic. Padla. Volno.
6) při vytváření daňového přiznání mám svoje hotovostní příjmy z celého roku (tisíce položek) vyjeté a sečtené za dvě minuty. A jdu dělat jiný věci.
Neobhajuji fízláctví. Ale fakt je, že když si vybereš EET appku, co Ti vyhovuje, ušetří to klidně desítky hodin ročně. Není to drama. Stane se z toho prostě rutinní věc.
Předchozí