Přidat odpověď
Neměli by dělat problémy, je to velký obchod a tyhle věci se řeší jak na běžícím páse, crcat se s rozporováním se nikomu nechce a nevyplatí .Reklamovat by měl ale ten, co zboží koupil - Mall má v profilu, v sekci "moje Objednávky" možnost přímo kliknout u každého produktu na link "reklamovat" a rozbalí se ti formulář, kde vše popíšeš a přiložíš fotky. Nebo nahoře pod "kontakty" je možnost využít kontaktní formulář, přijde jim e-mail....
Do popisu napiš,že jde o dárek koupený v předstihu a rozbalený o Vánocích.Dobré je, aby na fotkách bylo vidět, že je to nepoužité. Ideálně i nepoškozený obal. Ale jak říkám, nejspíš ti prostě pošlou nové zboží a finito.Jo a tohle budaou samozřejmě chtít vrátit.
Nevím, jak to ted u nich probíhá, nejspíš bude nejednodušší to odevzat na nejbližší výdejně Uloženky (respektive Mall pointu).
Předchozí